TREC zoekt nieuwe medewerker: Project Manager / Beheerder

vrijdag 14 januari 2022

Het bedrijf
TREC is een boetiek vastgoedadvies organisatie. Een gespecialiseerd adviesbureau op het gebied van commercieel onroerend goed, gevestigd in Amsterdam Zuid. TREC richt zich primair op het adviseren op het gebied van verhuur, aanhuur, projectmanagement, beheer, aankoop en verkoop.

Voor haar projectmanagement en beheer onderdeel is zij op zoek naar versterking. TREC DS houdt zich bezig met het renoveren, moderniseren en inrichten van kantoorruimten en bedrijfsruimten. In het proces wordt de klant zo veel als mogelijk ontzien en bewaakt TREC DS de afgesproken planning en het budget.

Daarnaast verzorgt TREC DS het commercieel-, administratief en technisch beheer van diverse kantoorgebouwen. Hierbij streeft TREC DS ernaar om de eigenaar van het object zoveel mogelijk te ontzorgen, het object goed te onderhouden en een goed contact met de huurders op te bouwen. 

Met meerdere disciplines onder één dak, biedt TREC een absolute meerwaarde voor diverse vastgoed- en huisvestingsvraagstukken van huurders, beleggers, ontwikkelaars en/of financiers van commercieel vastgoed. De wens van de klant staat hierbij centraal.

De bedrijfsvoering van TREC kenmerkt zich met name door snelheid, kwaliteit, creativiteit, communicatie, enthousiasme en value for money, waar tevens hard gewerkt wordt en waar samenwerken en het teambelang belangrijke elementen zijn.

Om het bedrijf verder te laten groeien zijn wij per direct op zoek naar een project manager / vastgoedbeheerder.

Werkzaamheden:
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

Project management:

  • Het coördineren van de projecten en het contact onderhouden met opdrachtgevers en leveranciers;
  • Calculeren van het werk;
  • Opmaken en afstemmen van offertes;
  • Plannen en coördineren van de uit te voeren werkzaamheden, waarbij het budget en de planning nauwlettend in de gaten moet worden gehouden.
  • Marketingactiviteiten zoals bijhouden van de website, social media, brochure, ed.
  • Acquireren van nieuwe projecten.

Beheer:

Commercieel beheer

  • Onderhouden van het contact met huurders;
  • Regelmatig informeren van de eigenaar ten aanzien van ontwikkelingen met betrekking tot het gebouw en de huurder(s);
  • Het beheren en bewaken van de afspraken uit de huurovereenkomst(en);

Technisch beheer

  • Het behandelen van meldingen van huurders van technische mankementen en onvolkomenheden;
  • Het namens eigenaar verstrekken van onderhoudsopdrachten en afsluiten en controleren van service- en onderhoudscontracten en het leveringen en diensten        pakket;
  • Het controleren van de uitgevoerde service/ onderhoudswerkzaamheden;

Functie eisen:
Je kunt goed plannen en organiseren, vooruitdenken en het overzicht bewaken. Verder ben je communicatief vaardig, flexibel, stressbestendig, creatief en commercieel.

Je hebt minimaal HBO werk en denkniveau en beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat kunnen wij jou bieden?
Een goed marktconform salaris, in verhouding tot ervaring en leeftijd. Een interessante baan binnen een leuk, jong en actief bedrijf. Enthousiaste collega’s en een fijne werkomgeving. 

Mocht je interesse hebben stuur dan je motivatie en je CV naar info@trec.nl. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Terug naar overzicht